HE
EN

לעבוד ב-CRM בלי לצאת מ-Outlook

'לקפוץ חלון'

זוכרים את התחושה כשאתם עוברים על המיילים של לקוחות ושוב צריך לעבור לחלון של המערכת כדי לבצע את הפקודה - תזמון תור או קביעת פגישה, מילוי הזדמנות חדשה או עדכון ליד קיים? לקראת סוף היום פעולת האצבעות של Alt + Tab מרגישה כמו לסחוף שק מלט, נכון?

לשלוח מייל או לעבוד מהמייל?

חדשות טובות - לא תצטרכו לעשות את זה יותר עם האפליקציה החדשה, שנקראת פשוט כך - Dynamics 365 App for Outlook .
מה זה אומר? במילים פשוטות - ש-Outlook מקבל  תפקיד הרבה יותר גדול מלהיות רק מייל!
מתוך ה-Outlook  תוכלו לראות את הפרטים של שולח \ מקבל המייל ולהתקשר ישירות מתוך האפליקציה דרך סקייפ או תוכנה אחרת. ואם קיבלתם מייל מקלוח שבעבר ביצע פעולות, כגון הזמנות , אז תראו את זה גם כהיסטוריה של אותו איש הקשר.

אז למה לעבוד מ-Outlook כשיש Dynamics?

כדי לקשר את המייל או פגישה לאיש קשר, הזדמנות או ליד שב-Dynamics בלי לצאת מהמייל. זה מופיע ב-CRM כפעילות של אותה הזדמנות או ליד.
מעכשיו ניתן לראות את הרשומות של דיינמיקס ישירות מאוטלוק, למשל לקוחות, הזדמנויות, הצעות מחיר וחשבוניות. לא רק לראות, גם לעדכן ולהוסיף אנשי קשר של לקוח ישר מתוך המייל. בעצם תוכלו להוסיף כל רשומה אחרת ל-CRM - הזדמנות, חדשות,
מאמר ידע (Knowledgebase Article) ועוד. כמו כן, יש אפשרות למעקב אחרי אנשי קשר של אוטלוק בדיינמיקס.

Copyright © 2017 Managesoft Partners. All Rights Reserved