HE
EN

ניהול משרד דיגיטלי 24/7

העסק שלכם גדל מחוץ לקירות המשרד ואיתו הצורך לארגן ולשתף מידע פנימי אחרת, שזה יהיה משותף בין אנשי שטח, הסניפים ואזורים(אפילו בחו"ל) ונגיש בנייד בצורה מאובטחת. זה נהיה אפשרי באמצאות SharePoint, כאשר אתם קובעים את מבנה הארגוני באינטראנט (הרשת הפנימית של הארגון באינטרנט) ואת כללי השיתוף בין המחלקות, תפקידים וסניפים. מי רשאי לעדכן תוכן ומי רק לעיין, איפה ומתי, הכל ניתן להגדיר ללא כתיבת קוד.

שיתוף פעולה בצוות לעולם לא היה נוח יותר - ניתן לעבוד על אותם מסמכים ביחד מכל מקום ובכל שעה, לתאם לו"ז ולקבוע משימות בלוח שנה מחלקתי, לשתף חדשות הארגון ולבנות ספריות של חוקים, נהלים ועוד ולשמור על סיכומי דיון מפגישות הנהלה לפי תבנית מוגדרת

Copyright © 2017 Managesoft Partners. All Rights Reserved