HE
EN

מהפכה בניהול קשרי לקוחות

במובן הקלסי ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management) זוהי מערכת העוסקת בשווק, מכירות ושירות לקוחות ובניתוח של צורכי הלקוח באמצעות כלים שונים. מערכת CRM משלבת כאחד פעולות שיווק ללקוחות חדשים וטיפוח קהל הלקוחות הקיים. 

מערכת קשרי לקוחות מודרנית זה הרבה יותר מניהול קשרי לקוחות!

בעולם הלא פשוט שנעשה יותר מורכב טכנולוגית, CRM זה לא רק ניהול לקוחות במובן המסורתי, זה השגת תובנות עסקיות מפעילות הקודמת, שווק דיגיטלי ברשתות חברתיות, אוטומציה בתהליכי שירות יום-יומיים ועבודה במערכת מחוץ למשרד. זה מקיף כמה וכמה פנים נוספות - חיזוי הרגלי קנייה של לקוח, עיצוב תזרימי עבודה, התאמת מערכת לתהליכים עסקיים מיוחדים ועוד ועוד. 

במכלול הפתרונות של מיקרוסופט לעסקים מדובר בפלטפורמה שמאפשרת לארגון להרחיב את המערכת למודולים נוספים שאינם בהכרח CRM, וכאן נכנס עניין המהפכה לתוך הסיפור. אם בעבר ניהול קשרי לקוחות הייתה מערכת נפרדת מניהול כולל של העסק עם אפשרות לאינטגרציה עם ERP או MRP, מיקרוסופט איחדה את CRM & ERP תחת קורת גג אחד - Dynamics 365. מדצמבר 2016 זאת אותה המערכת, עם אפשרות להרחיב אותה עם אפליקציות ספציפיות מתוך חנות ה-AppSource, או לפתח אפליקציות הדרושות בעצמך בעזרת כלים ידידותיים! ומאות אפליקציות כבר פותחו עבורכם וניתנות לשימוש במחירי מנוי חודשיים (subscription). 

מכיוון שזאת מערכת של מיקרוסופט, יש אינטגרציה מלאה עם Outlook, הנותנת אפשרות לבצע את רוב הפעילות הרגילה של CRM מבלי לצאת מהמייל! למשתמש יש את הכוח לעריכת דוחות ודאשבוארדים (לוח המחוונים) לבד, בלי להזמין מומחה. באפשרותכם ניתוח מקיף בזמן אמת, שעוזר לקבל החלטות חשובות בזמן ולהגיע לתובנות לגבי הרגלי קנייה של קבוצות הלקוחות או לקוח בודד. ב-Dynamics 365 אתם יודעים מה רלוונטי עבור הלקוח, ומציעים להם את מה שהם כן מעריכים, וזה בונה אימון הדדי..

ניתן לעבוד עם המערכת בענן או בהתקנה מקומית. חשוב לציין, רמת האבטחה של Dynamics 365 מהגבוהות בעולם, מקומית או אונליין.

במערכת החדשה ניתן לעבוד יותר חכם ולשתף פעולה ומידע בין הגורמים בארגון דרך CRM. שיתוף ידע על הלקוח בתוך הארגון נותן הזדמנות לאסוף אינטליגנציה קבוצתית ולהגדיל מכירות. זה מאפשר לתת תשומת לב אישית לכל לקוח ולקוח, בלי לבזבז דקה נוספת של הזמן היקר שלכם.

אתם הופכים את קשרי הלקוחות שלכם לזהב! Dynamics 365 כפי שנשמע בשם, זה מערכת מאוד דינאמית ויכולה בקלות להתאים לתהליכים העסקיים של הארגון. יותר מזה, לדיינמיקס גישה מודולרית למתן פתרונות לעסק. אם החברה שלכם נותנת שירות ללקוחות, אז ייתכן ומודול שירות לקוחות (Customer Service) יהיה חיוני לכם. אם המודל העסקי מחייב טיפול ארוך בלקוח שמתמשך זמן רב ודורש משאבים רבים, אז שירות פרויקטלי (Project Service Automation) יכול לשפר ולייעל לכם את הניהול המורכב ובאמצעות האוטומציה לקצר זמני טיפול ואדמיניסטרציה. תוכלו להקצות משימות, לחלק נכון את המשאבים לפרויקטים השונים, לקבוע לוחות זמנים, לזמן שירות ולעקוב אחרי זה.

בתי עסק אחרים, שעובדים עם הטכנאים בשטח ייהנו מהמודול שירותי שטח (Field Service) . שירותי שטח מרחיבים את אפשרויות הדיינמיקס 365 לשירות מלא בבית הלקוח, כולל ניהול אתרי התקנה, נכסים\מוצר עם אחריות, הזמנות עבודה, תחזוקה מונעת, קביעת לו"ז לטכנאים וניהול משאבים ומלאי. העלות יורדת ואפקטיביות גדלה, וכתוצאה מזה - שביעות רצון הלקוחות קופצת לשמיים. אגב, ניתן לעקוב אחרי איכות השירות דרך משוב דיגיטלי כשלב אחרון מיד לאחר הטיפול, ולבצע ניטור שביעות הרצון דרך לוח מחוונים משוכללת. תנו לבינה הדיגיטלית לעזור לכם לשמור על הסטנדרט הגבוה ולחזות את צרכי הלקוחות שלכם! 

ואם כל זה לא מספיק, אתם מקבלים פורטל אינטרנטי חינם! נכון להיום מיקרוסופט מציעה חמישה סוגים של פורטל:

  1. שירות עצמי ללקוח
  2. שותפים עסקיים
  3. עובדים
  4. קהילה
  5. מותאם אישית

דיינמיקס זוהי פלטפורמה המאפשרת לארגון להרחיב את המערכת למודולים נוספים שאינם בהכרח CRM, כגון ניהול תשלומים.

 

Copyright © 2017 Managesoft Partners. All Rights Reserved